Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




AGF Promotie Nederland organiseert eerste GroentenFruit Promodag

Ondernemers en organisaties in de Nederlandse voedingstuinbouw kunnen in 2009 een krachtige en integrale inzet verwachten van de nieuwe overkoepelende marketingcommunicatie. Deze brengt samenhang in alle afzonderlijke campagnes voor producten, sectoren, herkomstgebieden, consumptiebevordering en branche-imago.

Dit betekent nieuwe kansen voor een herstel respectievelijk verhoging van de afzet van producten. AGF Promotie Nederland erkent de behoefte aan collectieve promotie. Zij ontwikkelt zich met een nieuw bestuur en een nieuw beleid tot dé promotiepartner en organiseert op donderdag 12 februari de eerste GroentenFruit PromoDag om alle campagnes en ideeën aan de sector voor te leggen. Onder het motto: drie seconden om het hart van de consument te raken, presenteert AGF Promotie Nederland een nieuwe strategie, nieuwe communicatieconcepten en campagnes waaronder:
  • De nieuwe campagne "2 ons groenten en 2 keer fruit";
  • Het nieuwe .NL concept;
  • Het nieuwe internet-consumentenplatform groenten en fruit;
  • Diverse productcampagnes, zoals voor ui, champignons, paprika, zachtfruit en appels.
GroentenFruit PromoDag 2009 wordt gehouden in Tomato World te Honselersdijk. Kern van de inspirerende middag is de wijze waarop het hernieuwde partnership samen met de sector voor de overkoepelende marketingcommunicatie en -promotie invulling krijgt. Dit is van groot belang voor de sector en de individuele bedrijven. Deelname geschiedt uitsluitend op uitnodiging.


Publicatiedatum: 9-1-2009

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: