Al meer dan een week zien pendelaars langs Interstate snelwegen in Missouri twee ongewone reclameborden. Langs routes 170 en 64 staan twee borden met een levende bladgroene boog. Achter de boog zie je de skyline van St Louis tegen een witte achtergrond.
Het mysterie werd opgelost toen Bayer onthulde wat mogelijk het eerste levende reclamebord is. Het is aangekleed met werkelijke gewassen zoals boerenkool, peterselie, Collards en drie soorten snijbiet, inclusief witte steel en rode steel. De boodschap luidt: "St. Louis, lets grow together."
De reclameborden tonen iets van de commitment van Bayer richting de regio van St Louis in een combinatie van gemeenschapsgeest, tuinbouw, kunst en innovatie. Bovendien wil Bayer met het ontwerp haar toewijding aan maatschappelijke verantwoordelijkheid tonen. De groenten worden bij half september geoogst en gedoneerd aan de voedselbank van St. Louis.
Vanwege het hete, vochtige en soms droge klimaat van St. Louis moesten de ontwerpers samenwerken met plantenteeltkundigen om gewassen te kiezen die de extreme omstandigheden konden weerstaan, gezond zijn en verticaal konden groeien. Ieder bord is uitgerust met een irrigatiesysteem waar water doorheen circuleert en hergebruikt wordt om de groenten te hydrateren.