Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wonderful Halos is populairste gezonde snack van de VS

Wonderful Halos is onlangs door zowel ouders als kinderen benoemd tot het populairste snack-merk van de VS. Dit blijkt uit het onderzoeksrapport Brand Love, dat is gepubliceerd door het marktonderzoeksbureau Smarty Pants LLC. Dit bureau heeft zich gespecialiseerd in de consumptie door kinderen en gezinnen.
 
Wonderful Halos verkreeg de eerste plaats in de categorie voor gezonde snacks. Daarnaast is Wonderful Halos het eerste gezonde snackmerk dat in de tien jaar dat deze index wordt samengesteld de top tien van meest populaire merken heeft gehaald. Ouders hebben het merk op de negende plek geplaatst naast andere merken als Amazon, Crayola, Netflix en Google.

Ook onder kinderen werd Wonderful Halos verkozen tot het beste gezonde snackmerk. Andere merken die door kinderen in de top tien eindigden waren YouTube, iPhone, iPad, Google, Disney en LEGO. "Ouders en kinderen zijn het vaak niet met elkaar eens. Bij gezonde snacks blijkt echter dat de aantrekkingskracht van Wonderful Halos de leeftijden overstijgt," zegt Adam Cooper van The Wonderful Company. "Wonderful Halos heeft niet alleen het vertrouwen van de ouders gewonnen. Ons product is ook een favoriet geworden bij de grootste critici denkbaar, namelijk kinderen. Ze zijn gek op deze snack, die klein genoeg is om vast te houden en die ze makkelijk zelf kunnen pellen."
 
Het Brand Love-onderzoek identificeert de merken die het best aansluiten bij de kinderen en ouders als consumenten. In de editie van dit jaar werden 379 merken in 19 verschillende categorieën onderzocht. Hierbij werd gekeken naar favoriete voedingsmiddelen, geliefde personages in media en technologie. Er werden enquêtes gehouden onder meer dan 8.900 Amerikaanse ouders en kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar.
 
Het onderzoek van Smarty Pants volgt na een van de meest succesvolle seizoenen van Wonderful Halos ooit, dat tevens de meest uitvoerige promotiecampagne ooit had. Bij de campagne werd gebruik gemaakt van zes televisiereclames, een billboard op Times Square in New York en van een aantal social media influencers zoals de in de VS populaire Ryan van Ryan ToysReview.
 
"We zijn pas net begonnen. Het tempo van onze marketing loopt door in november, als Wonderful Halos het seizoen aftrapt met de "Good Choice, Kid"-campagne," zegt Cooper. "Deze campagne wordt aangevuld met extra investeringen in displays bij winkels en een uitgebreider programma voor social media."

Contact:
Erin Shiba 
The Wonderful Company
Tel: (+1) 310-966-8644

Publicatiedatum: