Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Tholen - In april hield Kraaijeveld een verrassende actie via de achterpagina van zowel de Duits- als Nederlandstalige editie van het Vakblad Primeur. Klanten konden door middel van het invullen van een formulier kans maken op een zelf samen te stellen mixpallet ter waarde van 1.000 euro op de digitale prijslijst. Jan-Willem Kraaijeveld blikt terug op een geslaagde, ludieke actie. "Zowel bestaande als nieuwe klanten uit Nederland en Duitsland hebben zich aangemeld. De reacties waren erg positief en men vond het over het algemeen een erg verrassende actie."
Er kan er maar één de winnaar zijn en dat werd TotaalVERS uit Poortugaal, een een regionale leverancier van vers-, convenience en diepvries-producten met daarnaast een compleet servicepakket aan droge kruidenierswaren en non-food. Gisteren werd de samengestelde mixpallet - met een grote strik erom - bij TotaalVERS bezorgd.
Volgens Joost Eggebeen van Kraaijeveld, verantwoordelijk voor e-commerce, is de digitale bestellijst een schot in de roos. "Klanten kunnen op elk gewenst moment van de dag bestellen. Daarmee bespaart men veel tijd. Met name onze gastronomieklanten maken er veel gebruik van."