Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Onderzoek naar koopgedrag maakt innovatie meloenaanbod mogelijk

De meloendivisie van Nunhems heeft het nut van een klantgerichte benadering bewezen. Van 27 juni tot 4 juli vond op het proefbedrijf in Cartagena het Melon & Watermelon Business Event voor de sector plaats. Dat is de gelegenheid bij uitstek voor Nunhems om haar innovatieve aanbod te presenteren. Telers en retailers konden kennismaken met de nieuwste rassen waarbij de smaak voorop staat.



"We verkeren in de gunstige omstandigheden dat we over veel marktinformatie beschikken. We zijn uitstekend op de hoogte van het consumentengedrag in de verschillende landen en luisteren goed naar de wensen van alle partijen binnen de keten. We hebben er een aantal jaar geleden dan ook goed aan gedaan om onze rassen te verbeteren waarbij onze focus op de smaak lag. De markt heeft bewezen dat dit een goede zet was en wij hebben ons doel bereikt: als consumenten onze rassen proeven, komen ze er voor terug," aldus Juan Sastre, van Nunhems. 

Voor meer informatie: 
Míriam Pérez


Publicatiedatum :



Ook onze agf-nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018