Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Avocado frappucino en avocado-ijs

Volgens gegevens van het analyseplatform Brandwatch is Starbucks een van de meest bekeken merken op sociale netwerken. Een van de socialemediamarketingtactieken die het merk heeft geholpen een referentiepunt te worden in de sociale netwerken, is de Frappuccino en zijn verschillende versies, die sociale gesprekken stimuleren.

Een duidelijk voorbeeld is de Avocado Frappuccino van het bedrijf, waarin Starbucks chocolade gebruikt om de avocado te stimuleren en dat werd gelanceerd in Koreaanse winkels.

Bovendien heeft de avocadohype ook de ijssector beïnvloed, aangezien Cado, het eerste avocado-ijs dat geschikt is voor vegetariërs, veganisten, coeliakiepatiënten de Amerikaanse markt bereikte. Deze diepgevroren avocadodesserts bevatten suiker, maar slechts ongeveer de helft van wat traditioneel ijs bevat en het verzadigde vetgehalte is aanzienlijk lager dankzij de voedingswaarden van dit fruit.


Publicatiedatum :


print   

Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018