Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Natures Pride start met avocado-campagne ‘Ja, ik wil’
Slechts 31% Nederlandse huishoudens aan de avocado
Avocado's zijn populair, maar nog niet populair genoeg. Want hoewel de avocado's populair zijn, koopt slechts 31%* van de Nederlandse huishoudens avocado. En het fruit is juist zo veelzijdig en gezond. Hoog tijd om de avocado persoonlijk te leren kennen. Dat was de gedachte van Nature's Pride om de avocado-campagne 'Ja, ik wil' voor het Eat Me merk te ontwikkelen. Van week 26 t/m 29 zet Nature's Pride dan ook vol in op avocado, zodat nog meer consumenten avocado gaan proberen.
Met de 'Ja, ik wil'-communicatiecampagne wil Nature's Pride met name de consument benaderen, bij wie avocado niet of slechts sporadisch op het boodschappenlijstje staat. Op aansprekende verpakkings- en schapcommunicatie wordt getoond hoe deze veelzijdige vrucht gemakkelijk in dagelijkse gerechten verwerkt kan worden. Zo moeten consumenten worden overtuigd om avocado direct zelf te gaan proberen. Het 'Ja, ik wil'-avocadofiguurtje bepaalt het vrolijke karakter van de campagne.
Tijdens de actieperiode kan de consument een gratis gepersonaliseerd e-book downloaden met achtergrondinformatie, inspiratie en recepten; alles over avocado. Daarnaast worden er diverse communicatiemiddelen ingezet om de campagne te ondersteunen. Zo wordt er gebruik gemaakt van de inzet van influencers, social media en online advertising en zijn er presentaties en proeverijen bij diverse verkooppunten. Op deze manier hoopt Nature's Pride meer consumenten avocadofan te maken.