Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Korte film over én voor AGF-helden op beide beursdagen te zien in VEG. Cinema

Premičre ‘Rijp’ exclusief voor bezoekers VEG.

Bezoekers van VEG. kunnen op beide beursdagen een filmpje pakken. Speciaal voor deze vakbeurs voor groenten- en fruithelden heeft de organisatie een professionele short movie laten maken om te vertonen in de VEG. Cinema. 'Rijp' is gemaakt door videoproductiebedrijf en AGF-specialist VineVisuals en draait ieder half uur. De regisseur zelf, Arno Rozema, is op beide beursdagen aanwezig. De crew is te vinden op stand 145.

Deze korte film is een licht poëtisch en universeel verhaal over passie en lef. Over de trots van boeren, waar ze ook vandaan komen. Een mooie compilatie van beelden die VineVisuals in de loop der jaren heeft geschoten, vertaald en verpakt in een kersvers, poëtisch verhaal, verteld met een bekende, rijpe stem. Een sneak preview, in de vorm van een director's cut, is nu al te zien.
 

De film RIJP | Directors Talk 1/3 from VineVisuals on Vimeo.


"Het idee was een sfeervolle film te maken, die warme gevoelens oproept door de combinatie van beeld, muziek en tekst", vertelt de regisseur, die zelf een lange achtergrond heeft in onze sector. "Rijp is een ode aan de natuur, aan groenten en fruit en vooral aan de boeren. Ik verwacht dat de film voor de bezoekers een feest van herkenning zal zijn, met hier en daar een eyeopener en hopelijk een kippenvelmomentje."

De film RIJP | Directors Talk 2/3 from VineVisuals on Vimeo.

Wortels in de AGF-sector
De wortels van filmmaker Arno Rozema liggen in de AGF-sector. Voordat hij met VineVisuals de wereld overging om voor opdrachtgevers uit de AGF-sector de mooiste close-ups, sfeerbeelden en droneshots te maken, werkte hij op de commerciële afdeling van een import- en exportbedrijf in groenten en fruit. Het VEG.-event voelt voor hem dan ook als thuiskomen. "Ik kijk uit naar de presentatie van alle nieuwe ontwikkelingen. Wat me ook aanspreekt, is dat de organisatie achter de beurs bijzonder marketinggericht is en de trends nauwlettend in de gaten houdt."

De filosofie van deze vakbeurs sluit volgens Rozema aan op de meerwaarde van VineVisuals in het marketing- en communicatiepakket van veel bedrijven. "We leven in het tijdperk van minder lezen en meer kijken. We worden 'gevoerd' met mooie smartphones, die hoge resolutie foto's en video's kunnen afspelen. Wie gaat nu nog een hele website op z'n gemak doorlezen? Niemand, we kijken een video van een paar minuten en we zijn helemaal op de hoogte."



Publicatiedatum: 15-6-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: