Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Deze zomer: Gezonde shakers voor festivalgangers

Tholen - Komend weekend trapt Pinkpop het festivalseizoen af met drie dagen lang livemuziek en feestvierend publiek. Is dat van belang voor de AGF-sector? Ja, natuurlijk zegt Perrin Aarts van Just. Komend weekend staan zij met de Just Foodtruck op Pinkpop. Die springt er uit tussen de biertappen, hamburgerbakkers en friettenten. Dansen en plezier maken op zo'n festival is natuurlijk goed voor de mens maar veel bierdrinken, weinig slapen en fastfood natuurlijk niet. Daar haakt Just op in.
 

Just, heeft namelijk al ervaring opgedaan tijdens festivals en weet wat de feestgangers goed kunnen gebruiken. "Dit jaar hebben wij gekozen om twee nieuwe fruitshakers te introduceren, speciaal voor de doorgewinterde festivalganger. De Detox Fruit shaker voor mensen met een kater, die een ontgiftende werking heeft. Als tweede de Power Fruit shaker om over je middagdip heen te komen", vertelt Perrin. "Voor beide fruitshakers is een receptuur met 'superfruits inside' gekozen. Ze zijn te vinden in onze Foodtrucks, waarin we bijvoorbeeld ook watermeloenparten en maaltijdsalades verkopen."



Naast Pinkpop staan er meer festivals op het programma voor Just. Deze zomer staan ze met de foodtrucks ook op Rock Werchter, TW Classic en Pukkelpop. Honderdduizenden festivalgangers in Nederland en Belgiƫ zullen kennis maken met het gezonde merk van snijderij Hessing. "Just is een sterk 'belevingsmerk' met een duidelijke boodschap: het meest geliefde convenience fruit & groentenmerk zijn door zaken 'beter en anders' dan anderen te doen. Alle ingrediƫnten zijn vers, puur natuur en het fruit is zoveel mogelijk handgesneden en zonder toevoegingen. Vandaar Just: "niets anders dan..." Verder verstaat Just onder 'beter en anders' ook een maximale inspanning om zo duurzaam mogelijk om te gaan met grondstoffen en verpakkingen, zoals gerecycleerde Pet Fruit Cup verpakking. Onze volgende uitdaging wordt om onze plastic waste op festivals zoveel mogelijk te beperken, zodat we de festivals steeds een beetje duurzamer maken", besluit Perrin.




Voor meer informatie:
Just Brand Manager
Daan Vetters
M: +32 486 42 30 72

Just Marketing & Innovation Executive
Perrin Aarts
M: +31 6 835 293 34