Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

De nieuwe Fleg 7 display van HMY

Innovatieve ontwerpen voor AGF-afdeling

Het Franse HMY legt zich toe op innovatie. Het bedrijf volgt de trends in de retail en de voortdurende veranderende consumentenvraag op de voet en dit is terug te zien in hun ontwerpen, zoals de Fleg 7, nieuwe POP-display voor AGF.



Moderne consumenten focussen in toenemende mate op gezonde en duurzame producten. 60% van de winkelmandjes bevat dan ook groenten en fruit. Zestigplussers, gezinnen met tieners en jonge volwassenen kopen het vaakst AGF. 



Om op deze trends in te spelen, is het voor retailers belangrijk om premium groenten en fruit tegen redelijke prijzen aan te bieden en de versheid van deze producten optimaal te bewaren. Een display moet er in de eerste plaats natuurlijk ook aantrekkelijk uitzien en consumenten aanzetten tot impulsaankopen. 

Ook hiervoor heeft HMY een effectieve oplossing ontwikkeld. De Fleg 7 is ideaal om groenten en fruit op een aantrekkelijke manier en onder de beste omstandigheden te presenteren. 



Zoals te zien is op esmmagazine.com combineert de Fleg 7-display elementen van traditionele AGF-displays met meer ruimte aan de voorzijde en de mogelijkheid tot koeling. 

Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018