Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Consumenten terughoudend online aanschaf AGF

Het verssegment online veroveren blijkt nog een uitdaging voor de aanbieders. Hoewel AGF de productgroep met de grootste aankoopfrequentie is, zei GfK-onderzoeker Lenneke Schils tijdens Food & E-commerce volgens Twinkle. Albert Heijn haalt 11 procent van de omzet uit AGF, bij Jumbo is dat 13 procent en bij Picnic 17 procent. Een mogelijke oorzaak van de terughoudendheid ligt waarschijnlijk in de klachtgevoeligheid van verswarenorders. Volgens GfK bestelt 1,3 procent van de Nederlanders online en is 4 procent bereid dat in de toekomst te doen.

Klik hier voor het hele artikel.

Bron: Twinkle

Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018