Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Consumenten terughoudend online aanschaf AGF

Het verssegment online veroveren blijkt nog een uitdaging voor de aanbieders. Hoewel AGF de productgroep met de grootste aankoopfrequentie is, zei GfK-onderzoeker Lenneke Schils tijdens Food & E-commerce volgens Twinkle. Albert Heijn haalt 11 procent van de omzet uit AGF, bij Jumbo is dat 13 procent en bij  Picnic 17 procent. Een mogelijke oorzaak van de terughoudendheid ligt waarschijnlijk in de klachtgevoeligheid van verswarenorders. Volgens GfK bestelt 1,3 procent van de Nederlanders online en is 4 procent bereid dat in de toekomst te doen.

Klik hier voor het hele artikel.

Bron: Twinkle

Publicatiedatum: 6-6-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: