Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Focus op ultra vers en versnelling innovatie

Maître André wordt Maître

Maître André, producent van verse maaltijden voor de retail- en foodservicemarkt, wijzigt haar naam en krijgt een nieuw logo: Maître. Volgende week lanceert het bedrijf haar nieuwe logo en huisstijl op de PLMA 2018 in de RAI Amsterdam. Het nieuwe logo en de nieuwe naam passen bij de transitie die Maître André doormaakt. Hierbij heeft de onderneming zich, naast haar bestaande assortimenten, gespecialiseerd in ultraverse maaltijden. 

Gerard van der Krogt, managing director: "Klanten verleiden met echt verse maaltijden is een kunst, zowel in de consumenten- als in de foodservicemarkt. De werkwijze van ons bedrijf sluit hier goed op aan: er wordt met heel veel plezier nog echt gekookt door topkoks. De naam Maître blijft dan ook toepasselijk en geeft de bezieling, inspiratie en professionaliteit van het team weer. Maar het plezier dat we hebben in het koken kwam niet terug in onze uitstraling. Bij een nieuwe koers past een krachtiger, eigentijds en fris logo, welke we combineren met onze missie "We cook happiness". 
Ingaand op het wegvallen van Andre in de naam, vervolgt van der Krogt: " Met respect denken wij aan de oorspronkelijke oprichter, maar het bedrijf bevindt zich in een nieuwe fase waarin onze mensen niet alleen met plezier voor je koken maar ook het goede gevoel bij de klant willen creëren. Eten is tenslotte emotie!"

De komende jaren wil Maître André haar groeiambities verder vormgeven. Het bedrijf, ruim 20 jaar geleden in Oude-Tonge opgericht als maaltijdfabriek, levert aan retailers, A-merken, foodserviceklanten en groothandels. 

Bron: Maitre André

Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018