Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Brein achter Audi-reclame promoot groenten onder Engelse kinderen

Eén van de bekendste reclamemakers uit het Verenigd Koninkrijk is gevraagd om groenten te promoten bij kinderen in een poging het voedingspatroon van de Britse jeugd te verbeteren. Sir John Hegarty, de man achter onder andere de Vorsprung durch Technik-reclames van Audi, zal via de 'Veg Power' crowdfundingcampagne laten zien dat creatieve marketing kinderen aan kan zetten tot het eten van meer groenten en fruit. 

Hegarty laat weten dat deze positieve reclame een einde kan maken aan het feit dat 80% van de kinderen niet genoeg groenten en fruit binnenkrijgt. "Reclame is een krachtig middel en maakt gebruik van technieken die op onze emoties werken, waardoor we een andere beeld van groenten kunnen creëren."




De thetimes.co.uk schrijft dat er vorig jaar een ontwerpwedstrijd gehouden werd voor een groentenadvertentie voor kinderen en jongeren, waaraan ruim 60 bureaus en studenten deelnamen. 



Publicatiedatum: 7-5-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: