Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Netto Marken-Discount gebruikt laser label voor BioBio-komkommers

Netto Marken-Discount gaat meer gebruikmaken van 'smart labeling'. Naast gember van Netto's eigen merk 'BioBio' kunnen klanten vanaf maandag 30 april 2018 in de circa 4.200 Duitse Netto-filialen ook 'BioBio'-komkommers met het natuurlijke productlabel kopen.

Bij 'smart labeling' wordt de kenmerking in plaats van op een kunststof verpakking of een sticker per laser direct op het oppervlakte van het product aangebracht. Netto test de methode momenteel ook in delen van Bayern op honingmeloenen.



Verdere tests
De BioBio-gember werd reeds tot het 'beste product van het jaar 2017-2018' verkozen. Verdere tests met deze laserkenmerking op zowel biologische alsook conventioneel geteelde groenten- en fruitproducten zullen volgen.

Publicatiedatum: