Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Hein Deprez over de strategie van Greenyard

Hoe groei je in een markt die niet groeit? In een fragment uit de voordracht van Heijn Deprez over gezond leven, doet hij de strategie van Greenyard uit de doeken. "In 30 jaar is het Greenyard gelukt om vanuit het niets uit te groeien tot een van de grootste spelers. Dat is alleen gelukt door telkens met nieuwe modellen en concepten te komen, die toegevoegde waarde betekenen voor de retailer en klant volgens de verticaal geïntegreerde trechter."
 

Publicatiedatum: