"Het is één van de meest invloedrijke generaties in de geschiedenis"
"Millennials zoals Bella kiezen bewust voor een gezonde levensstijl. Het is een dagelijkse routine. Ze sporten meer, eten meer verantwoord en roken minder dan vorige generaties. Ook op de winkelvloer gedragen ze zich anders. Met productinformatie, reviews en prijsvergelijkingen binnen handbereik gaat deze doelgroep voor maximaal gemak tegen reële prijzen. En dan het liefst geproduceerd en verpakt op een duurzame manier", vertelt Wim. "Om gezonder door het leven te gaan, geven shoppers zoals Bella graag iets extra's uit. Ze zijn dus bereid om meer te besteden aan AGF."
Juiste tomaat voor juiste consument
Millennials (of generatie Y) staan klaar om de economie opnieuw vorm te geven. Hun ervaringen zullen de manier waarop we nu kopen en verkopen veranderen. Iedere doelgroep kenmerkt zich door een bepaalde levensstijl. "Neem naast de generatie van Bella, de generatie van moeder Femke of ondernemer Laurens... Zij geven alle drie een andere invulling aan de dag met ieder z'n eigen behoeftes op het gebied van eten. Deze inzichten zijn belangrijk om de juiste tomaat zo aantrekkelijk mogelijk aan te bieden bij de juiste consument. Het volgen van deze meest invloedrijke doelgroepen biedt ons en onze klanten interessante inzichten en zorgt voor een betere shopper experience."
Voor meer informatie:
Prominent
www.prominent-tomatoes.nl
info@prominent-tomatoes.nl