Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Sterrenkok Wilco Berends inspireert AGF-specialisten

Verfrissende ideeën voor aspergegerechten

Tholen - Asperges, zo lekker, zo klaar is de slogan van de publiciteitscampagne dit jaar. Het draait om gemakkelijke en snelle recepten, maar echte AGF-specialisten willen toch wat extra's bieden. Afgelopen dinsdag was de kookstudieclub van ADN op bezoek bij sterrenkok Wilco Berends van restaurant De Nederlanden in Vreeland. "Ze hebben werkelijk alles uit de kast getrokken om de AGF-specialisten zoveel mogelijk inspiratie te laten opdoen met het thema", vertelt Christ Manders, bedrijfsadviseur.



Eenvoudig en verrassend
Wim Landwaart, die sinds 1 april voorzitter is van ADN, had vooraf al beloofd dat het een bijzondere en inspirerende middag zou worden. Christ: "Op verbluffend eenvoudige wijze zijn voor-, tussen-, hoofdgerechten en salades omgetoverd tot culinaire hoogstandjes. De 11 AGF-specialisten hebben echt kunnen genieten van de asperges die eens op een andere manier onder de aandacht zijn gebracht en ook deels al bij de ondernemers in de winkels kunnen liggen. Bij ieder gerecht werd door de meester-kok persoonlijk, de receptuur en de ingrediƫnten besproken. Hij liet zien wat een 'simpel' viooltje teweeg kan brengen op een bord."



Snoepwinkel
Asperges werden ook gecombineerd met bijzondere producten Eminent. "Dat zorgde voor menig bewonderende blik. Eminent is sinds kort vriend van ADN en zorgde voor bijzondere producten: mini radijsjes, puntradijs, zwarte knoflook, mini bietjes in alle kleuren en natuurlijk de bijzondere tomaten. Het werd eigenlijk een complete snoepwinkel en dat maakte het voor de kookstaf ook eenvoudig om bijzondere gerechten te kunnen presenteren", besluit Christ.





























Voor meer informatie:
Agf Detailhandel Nederland (ADN)
Christ Manders
M: +31 613 655 160
Prins Mauritsplein 1a
2582 NA Den Haag
Kantoor +31 70 3512106
c.manders@agfdetailhandel.nl
www.agfdetailhandel.nl