Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Britse Twittercampagne zet duizenden telers in het zonnetje

Vandaag is de nationale telersvereniging NFU (National Farmer's Union) de actie #PeopleInFarming begonnen om Twitter te overspoelen met foto's van telers om te laten zien hoe waardevol de sector voor het Verenigd Koninkrijk is. Als onderdeel van een nieuwe campagne laten ze het werk zien dat 476.000 mensen doen op de Britse teeltbedrijven en leggen ze de nadruk op de prestaties van de sector. Hierbij worden ook tuinbouwproducenten in het zonnetje gezet.
 










Mensen uit heel het Verenigd Koninkrijk plaatsen nu video's en foto's op Twitter waarin ze uitleggen welk rol ze spelen bij het voeden van de natie met gebruik van de hashtag #PeopleInFarming. Momenteel werken er 302.000 mensen in de Britse landbouwsector. De tuinbouw is de meest arbeidsintensieve sector met 8,7 personen per bedrijf.
 

 

Publicatiedatum: