Mededelingen

Vacatures

"Tweetende AGF'ers"

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland weeronline.nl Altijd jouw weer

Fotoverslag van de New Product Showcase op Southern Exposure

Millennials jagen productinnovatie aan

Dit jaar vond op de vakbeurs Southern Exposure voor het eerst de 'Bright Ideas New Product Showcase' plaats die AGF-bedrijven in de gelegenheid stelde hun nieuwste productinnovaties te presenteren. Ongeveer 40 bedrijven toonden hun nieuwste producten. Hoewel er volledig nieuwe producten werden gepresenteerd, kwamen de meeste innovaties overeen met de trends van de afgelopen tijd. 

Klik hier voor een fotoverslag van de nieuwe producten.



Snel en gezond
Over het algemeen blijven gemak en bio de productinnovatie aanjagen. De focus op millennials met een drukke maar gezonde levensstijl is in veel van de nieuwe producten terug te zien. Millennials hebben behoefte aan een maaltijd die gezond is maar binnen een paar minuten op tafel staat en AGF-leveranciers spelen hierop in door kant-en-klare groentepakketten, noedel-bowls en volledige pasta kits op de markt te brengen. 

Bio
De trend voor gezonde voeding bleek duidelijk uit het uitgebreide aanbod bioproducten. Er werden draagtassen met biologische appelen en peren getoond maar ook een nieuw biologisch tomatenras gepresenteerd, evenals een biologisch saladepakket en biologische 'living' groenten. Ook het aanbod aan verantwoorde tussendoortjes was groot, variërend van een snackverpakking met 4 appelen tot zoete en hartige snacks en gezonde tussendoortjes voor kinderen. 

De toegenomen aandacht voor het verlengen van de houdbaarheid en verminderen van afval was terug te zien in de ontwikkelingen op het gebied van topseal-, hersluitbare en recycleerbare verpakkingen. 


Klik hier voor een fotoverslag van de nieuwe producten.

Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© AGF.nl 2018