Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Meer omzet voor Jazz-appelen door kortingsapp

Binnen een jaar tijd hebben de twopoundszakken met Jazz-appelen gezorgd voor een toename in omzet van 10%. Retailers kunnen nu dankzij een speciale app voor nog meer omzet zorgen met dit appelmerk. Vanaf nu tot het begin van de lente kunnen consumenten via de app geld terug krijgen en prijzen winnen als ze de Jazz-appelen in winkels kopen.
 
"Een twopoundszak met Jazz-appelen heeft op dit moment misschien wel de meeste waarde binnen de categorie van appelen," zegt David Nelley van het Amerikaanse bedrijf Oppy, dat de appelen in Noord-Amerika op de markt zet in samenwerking met de eigenaar van het merk, T&G Global.
 
"Ze hebben precies het juiste formaat als snack. Deze premium appel is ideaal voor drukke huishoudens die behoefte hebben aan de superieure kwaliteit waar de Jazz-appel bekend om staat," aldus Nelley. "Omdat ze op een heel consistente manier worden geteeld, behouden de appelen het hele seizoen lang hun knapperige structuur en friszoete smaak."


 
De app Ibotta zorgt ervoor dat consumenten in de komende paar weken geld terug kunnen krijgen voor Jazz-appelen, ongeacht in wat voor verpakking deze zijn gekocht. Ook kunnen ze op deze manier meedoen met de PB&JAZZ Snacking Sweepstakes, waarmee tien rugzakken met Jazz-appelen en een pot pindakaas te winnen zijn.
 
"Ibotta is een gratis app voor kortingsacties. Consumenten kunnen voor bepaalde producten geld terug krijgen door via een simpele transactie een bewijs te geven dat het betreffende product is gekocht," legt Brock Nemecek van T&G Global uit. "Ons huidige landelijke aanbod spoort retailers aan om onze Jazz-appelen in te slaan, terwijl zo'n 24 miljoen consumenten die Ibotta gebruiken worden aangespoord deze appelen te kopen."
 
T&G Global heeft bij eerdere promotie-campagnes gebruik gemaakt van Ibotta. Dit verhoogde niet alleen de omzet van appelen, maar zorgde er ook voor dat zes miljoen consumenten met het merk in aanraking kwamen en dat er zo'n 200.000 keer gebruik werd gemaakt van de kortingsacties via de app. Ibotta is nu het zestiende meest gebruikte mobiele platform van de VS.
 
"Consumenten die Ibotta gebruiken zoeken actief naar manieren om geld te besparen op gezonde producten," zegt Will Minter van Ibotta. "De promotiecampagne voor Jazz-appelen van vorig jaar is een goed voorbeeld van hoe consumenten met gemak specifieke fruitsoorten aan hun boodschappenlijst toe kunnen voegen. In minder dan drie weken tijd heeft de campagne van Ibotta voor Jazz-appelen invloed gehad op meer dan 31.000 aanschaffingen." 

Voor meer informatie:
Brock Nemecek
T&G Global
Tel: +1 (214) 980-3955
Publicatiedatum: