Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Promotie Jaffa Orri dit jaar consument gericht
De campagne met Jaffa Orri mandarijnen is begonnen. "Dit jaar zal de campagne er meer op gericht zijn om drie grote markten te bereiken, namelijk China, Frankrijk en Japan," zegt Tal Amit, hoofd van de citrus sector in Israƫls Plant Production and Marketing Board. "We hebben ons budget voor marketing verdubbeld en het meeste daarvan is bestemd voor de Chinese markt."
"Het groeipotentieel in China is enorm," aldus Tal. "Ondanks dat China de grootste citrusproducent ter wereld is, hebben zij dit product niet. En mensen zijn ook bereid om goed geld te betalen voor deze mandarijn. Orri is een premium product met een premium prijs. Lokaal geproduceerde mandarijnen verkopen voor 5 Yuan per 500 gram, terwijl we de Orri verkopen voor 35 Yan per 500 gram."
Volgens Tal is de Japanse markt redelijk stabiel. Hij verwacht niet dat deze markt zal groeien zoals de Franse markt momenteel doet. Hij zegt: "Fransen houden ervan om premium producten te kopen. Andere Europese markt zijn in vergelijking niet zo goed als de Franse markt."
De marketingcampagne van dit jaar is meer gericht op consumenten. "Vorig jaar hebben we ons meer gericht op B2B, maar dit jaar zullen we vooral gebruik maken van social media en elektronische markten, om de focus te leggen bij de B2C sector. We willen consumenten vertrouwd maken met ons product. Mogelijk doen we ook een aantal winkelpromotieacties."
Tal zegt dat consumenten in Israel nog geen kennis hebben gemaakt met deze mandarijnenvariƫteit. "Vorig jaar is 95% van de oogst geexporteerd. Dit jaar starten we ook met verkoop in de lokale markt," zegt hij. "De slogan wordt 'Be Happy. Take An Orri.'"