Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Wereldwijd Uitgelicht Druiven

In maart staan druiven weer een maand in de belangstelling in het speciale blok Wereldwijd Uitgelicht bij AGF.nl. De Zuid-Afrikaanse druivensector kampt met droogte en heeft lagere volumes. India is inmiddels aan de markt. Ook Peru rekent op lagere volumes. In Chili zijn in de afgelopen jaren verschuivingen doordat in de belangrijkste exportmarkt, de VS, geïnvesteerd werd in nieuwe rassen met een betere houdbaarheid, waardoor de ruimte voor de Chileense druiven kleiner werd.

Wat wil de consument
Er zijn worden veel verschillende druivenrassen ontwikkeld in de productielanden. Consumenten hebben veel keus in de supermarkten. Pitloos is steeds meer de norm. Welke druiven zijn het meest populair? Wat wil de consument? Een beetje zoet of snoepdruiven?

Als je een interessant persbericht hebt, of je wilt je opinie geven over de markt of de situatie in de druiven, kun je ons altijd contacteren via redactie@agf.nl

Natuurlijk is dit ook een mooie kans om je eigen bedrijf een maand lang in de schijnwerpers te plaatsen met behulp van een banner binnen dit prominente thema. Je kunt een maand lang een banner boeken in het Wereldwijd Uitgelicht-blok op AGF.nl voor 700 euro.

Publicatiedatum: