Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fotoreportage Organic Route op Fruit Logistica

Tholen – Afgelopen week vond de Fruit Logistica in Berlijn weer plaats. Biologische ondernemers konden zich aanmelden voor de 'Organic Route'. Op deze manier was voor de bezoeker in één oogopslag duidelijk waar de bedrijven met biologische producten zich bevonden.


V.l.n.r. met de klok mee: 
Bart van der Vliet vertegenwoordigde tijdens de beurs Organic Trade Company Canada; e
en drukke stand vol bezoekers bij Fairtrasa International; 
Hispalco toonde op een ludieke manier de bio-AGF;
G's Fresh met het merk Love Fresh, sticks zonder "draadjes".


Het viel op dat er in de Italiaanse hal veel biologisch aanwezig was. De ondernemers speelden met verse biologische groenten en fruit in op de behoeften vanuit de markt. Het is voor veel bedrijven niet meer de vraag óf ze gaan uitbreiden met het biologisch assortiment, maar vooral de vraag wannéér.

Er heerste een gemoedelijke sfeer en er werd veel gehandeld. "Dit zijn de beurzen waar iedereen samenkomt en waar je op één locatie veel bestaande, maar ook potentiële nieuwe klanten kunt spreken", aldus Philipp Breitenberger, een biologische kiwiteler uit Italië. Naast Italië waren ook Spanje, Duitsland, Frankrijk en landen uit Zuid-Amerika goed vertegenwoordigd.

Voor meer informatie: www.fruitlogistica.de/en