Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Beekers Berries in een nieuw jasje

Opgegroeid tussen de kwekerijen en fruitteeltbedrijven en met een diploma van de HAS (Hogere Agrarische School) op zak, besloot Wil Beekers in 1995 zijn voorliefde voor telen én zacht fruit in het bijzonder, in praktijk te brengen. Vanaf dat moment is het bedrijf Beekers Berries geboren. Afgelopen 23 jaar is er echter veel veranderd. Waar er destijds gestart werd met de teelt van aardbeien, is Beekers Berries vandaag de dag uitgegroeid tot een merk dat naast aardbeien, tevens frambozen, blauwe bessen, bramen en diverse specialties (waaronder de Pineberry, oftewel de ananasaardbei) in haar assortiment heeft.

Focus op kwaliteit
Wil Beekers: "Bij Beekers Berries staan we voor kwaliteit en duurzaamheid, dat hebben we altijd al gedaan. Al het Beekers Berries zacht fruit wordt dan ook geteeld op basis van een door de jaren heen ontwikkeld en bewezen teeltconcept, dat voortdurend geëvalueerd en geďnnoveerd wordt. Daarnaast heeft uitgebreid onderzoek en intensief selectiewerk geleid tot een aantal sensationele smaak- en kwaliteitsverbeteringen.

Beekers Berries Breeding test jaarlijks wel duizenden nieuwe soorten om daaruit vervolgens alleen de beste rassen te selecteren. Met het oog op rasontwikkeling en teelttechniek hebben we in de afgelopen 23 jaar dus alles behalve stil gezeten. Met de volledige focus op het kwaliteitsaspect en de teelt van het product zelf, zouden we het visuele aspect van het merk Beekers Berries haast bijna vergeten. We vonden het dan ook hoogtijd voor een re-branding van Beekers Berries."


Shirley van der Linden en Wil Beekers presenteren trots hun nieuwe brand tijdens de Fruit Logistica in Berlijn.

Primeur in Berlijn
Tijdens de Fruit Logistica in Berlijn konden de bezoekers voor het eerst kennis maken met de nieuwe look van Beekers Berries. Ondanks de upgrade is het nieuwe logo herkenbaar. Shirley van der Linden, Marketing & Communicatie manager van Beekers Berries, licht toe: "Na een periode van 23 jaar is re-branding, zonder daarbij de opgebouwde herkenbaarheid van je merk te verliezen, geen gemakkelijke opgave."

"De verleiding ligt op de loer om te kiezen voor een volledig nieuwe look & feel, wat je een enorme vrijheid biedt in het ontwikkelingsproces. De kernwaarden van ons merk, die diep verankerd liggen in haar roots, zijn echter voor ons van onmiskenbaar belang en daarmee het uitgangspunt gebleven voor de re-branding van Beekers Berries. Bij Beekers Berries staan we voor kwaliteit, een merkwaarde waar we niet aan tornen, dus doen we dat ook niet aan de bouwstenen die Beekers Berries door de jaren heen gevormd hebben. Zo hebben we de opbouw en de elementen van het logo behouden; we hebben het eigentijds en chiquer gemaakt, dat wel!"

Summer is here
"Daarnaast zijn we trouw gebleven aan de voor Beekers Berries zo kenmerkende zwarte dozen en schaaltjes. Bewust hebben we gekozen voor een minimalistische uitstraling, waarbij de focus ligt op het product. Wat we wél toegevoegd hebben is zomerse fotografie, het aardbeienpatroon én de slogan 'Summer is here'. Want zeg nu zelf, winter of zomer, wanneer je Beekers Berries zacht fruit eet is het toch altijd weer een beetje zomer!"



Beschikbaar in mei
De introductie tijdens de Fruit Logistica betreft een pre-release. De Beekers Berries aardbeien, frambozen, bramen, blauwe bessen en specialties zullen medio mei in hun nieuwe jasje in de winkels te vinden zijn.

Voor meer informatie:
Beekers Berries
Schanseind 16
4921 PM Made
Nederlands
info@beekersberries.nl
www.beekersberries.nl

Publicatiedatum: 14-2-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: