Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Indiase importstop dwingt Chinese appelsector naar binnenlandse markt

"Voor 2016 waren onze appelen vooral bestemd voor de export. India was een van onze belangrijkste afzetmarkten. Na 2016 sloot India al zijn havens voor Chinese appelen, wat voor onze export rampzalig was. Vanaf 2017 hebben we met onze appelen de aandacht verlegd naar de Chinese retailsector," zegt Li Ying van Qing Xin Fruits.


Verpakte appelen


Appelen in de sneeuw

"De drie belangrijkste merken aan appelen die Qing Xin Fruits aan de retailsector levert zijn de Red Fuji uit Qingyang in Gansu, de Candy Apple uit Aksu in Xinjiang en de Huaniu Red Delicious uit Tianshui. Op dit moment komt 80% van ons aanbod van plantages van coperaties. Slechts 20% komt van onze eigen plantage van 67 hectare in Qingyang te Gansu."


Advertentie voor Qingyang-appelen


Advertentie in treinstation voor Qingyang-appelen


Advertenties voor Qingyang-appelen

"Wat retail betreft werken we zowel met het online als offline segment. De offline retail is voornamelijk gericht op groothandelsmarkten en handelaren in de grote en middelgrote steden Guangzhou, Sjanghai, en Nanjing. Daarnaast hebben we een maand lang een advertentiecampagne georganiseerd bij treinstations in het noorden, zodat ons merk daar beter bekend werd. Het online segment werkt voornamelijk door middel van samenwerking met e-commerceplatforms als Taobao en Alibaba. Qingyang-appelen hebben hierdoor een effectieve marketing gekregen. Dit geldt met name voor onze promotionele samenwerking met Alibaba in 2017. Onze retailomzet nam toen significant toe. Op dit moment heeft de online retailomzet slechts een aandeel van 20% van ons totale retailvolume. We zijn er echter van overtuigd dat we in de toekomst veel groei op dit vlak gaan zien."


Gala-appelen


Het hoofdkwartier van Qingyang Fruits

"Hoewel consumenten niet net als jaren terug alleen maar naar de prijs kijken, blijft de prijs nog steeds een belangrijk onderdeel van de markt voor appelen. Na de prijs zijn andere belangrijke aspecten het merk, de verpakking en een consistente kwaliteit. Al deze kenmerken samen bepalen de marktpositie van het fruit."

Voor meer informatie:

Li Ying (Joey Lee)
QingYang Qing Xin Fruits Industrial
http://qingxinbusiness.1688.com
Wechat qingxinapples
email: 3098436004@qq.com & joeylee322@gmail.com
Phone number: +86 182 9309 4424 & +86 181 5227 3713

Publicatiedatum: 5-2-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: