Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Indiase importstop dwingt Chinese appelsector naar binnenlandse markt

"Voor 2016 waren onze appelen vooral bestemd voor de export. India was een van onze belangrijkste afzetmarkten. Na 2016 sloot India al zijn havens voor Chinese appelen, wat voor onze export rampzalig was. Vanaf 2017 hebben we met onze appelen de aandacht verlegd naar de Chinese retailsector," zegt Li Ying van Qing Xin Fruits.

Verpakte appelen

Appelen in de sneeuw


Advertentie voor Qingyang-appelen


Advertentie in treinstation voor Qingyang-appelen


Advertenties voor Qingyang-appelen

"Wat retail betreft werken we zowel met het online als offline segment. De offline retail is voornamelijk gericht op groothandelsmarkten en handelaren in de grote en middelgrote steden Guangzhou, Sjanghai, en Nanjing. Daarnaast hebben we een maand lang een advertentiecampagne georganiseerd bij treinstations in het noorden, zodat ons merk daar beter bekend werd. Het online segment werkt voornamelijk door middel van samenwerking met e-commerceplatforms als Taobao en Alibaba. Qingyang-appelen hebben hierdoor een effectieve marketing gekregen. Dit geldt met name voor onze promotionele samenwerking met Alibaba in 2017. Onze retailomzet nam toen significant toe. Op dit moment heeft de online retailomzet slechts een aandeel van 20% van ons totale retailvolume. We zijn er echter van overtuigd dat we in de toekomst veel groei op dit vlak gaan zien."


Gala-appelen


Het hoofdkwartier van Qingyang Fruits

"Hoewel consumenten niet net als jaren terug alleen maar naar de prijs kijken, blijft de prijs nog steeds een belangrijk onderdeel van de markt voor appelen. Na de prijs zijn andere belangrijke aspecten het merk, de verpakking en een consistente kwaliteit. Al deze kenmerken samen bepalen de marktpositie van het fruit."

Voor meer informatie:

Li Ying (Joey Lee)
http://qingxinbusiness.1688.com
3098436004@qq.comjoeylee322@gmail.com
Publicatiedatum: