Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Kanzi sponsort Red Bull Crashed Ice atleet

Kanzi appels staan bekend om hun sappigheid en smaak. Wat is dan een betere manier om de intense smaak van Kanzi appels te vieren dan door een atleet in een van 's werelds meest intensieve sporten, Red Bull Crashed Ice, te sponsoren. Het evenement bestaat uit een race vol adrenaline waarbij deelnemers op het ijs sprongen uit moeten voeren en objecten moeten ontwijken met een snelheid van tot wel 80 km per uur. 

Kanzi appels is een samenwerking aangegaan met een retailer in Minneapolis om consumenten de kans te geven om een VIP arrangement te winnen voor het Red Bull Crashed Ice evement in St. Paul op 19 en 20 januari 2018. Het resultaat? Een van de meeste succesvolle promoties die ze ooit op hun versproducten afdeling hebben gehad. 


De retailer meldt een stijging van maar liefst 1471% in de verkoop van de grote verpakkingen van Kanzi. Ook zien ze een stijging van 875% en 299% in de 900 gram hersluitbare zakken van Kanzi in zowel de conventionele appels als de biologische CMI Orchard's Daisy Girl Organic.

"Kanzi appels hebben het altijd goed gedaan in supermarkten, maar de resultaten van deze promotie hebben ons echt verbaasd," vertelt Paul Leslie, Productmanager bij de retailer. "De energie in onze winkels was geweldig. Dankzij ons gehele team hebben we prachtige displays kunnen maken en hierdoor is de verkoop nog verder gestegen." 

"Kanzi staat nu officieel op de kaart hier in Minnesota," laat Paul Lerom weten. Hij werkt als inkoper voor H. Brooks & Company, een belangrijke leverancier van versproducten aan retailers in Minnesota. "Minneapolis is jaren de beste markt voor Braeburn appels geweest. We denken dat de Twin Cities (Minneapolis en St. Paul) nu een nieuwe favoriete appel hebben gevonden."

"De combinatie van de zoetheid van de Gala en de smaak van de Braeburn geeft Kanzi de perfecte balans tussen zoet en smaakvol," zegt George Harter, vicevoorzitter marketing bij CMI Orchards. "Door consumenten deze heerlijke appel in de winkel te laten proeven, samen met de fenomenale displays die de creatieve productmanagers hebben opgezet, is deze promotie een enorm succes geworden. " 


Atleet Matt Johnson

De door Kanzi gesponsorde atleet, Matt Johnson, had tijdens de promotie ook de kans om met consumenten te praten. "Ik was altijd een enorme fan van Honeycrisp appels. Ik bedoel, deze appel komt uit Minnesota, net als ik," zei hij. "Toch wist ik meteen toen ik Kanzi had geproefd dat ik een nieuwe favoriet had gevonden."

Johnson zal zijn Kanzi tenue vanaf nu tot aan de 2017/18 Wereld Kampioenschappen in alle Red Bull Crashed Ice races dragen. Het WK vindt plaats op 9 en 10 maart in Edmonton, Canada. "Ik krijg van andere atleten veel complimenten over mijn tenue en het was geweldig om Kanzi appels in onze trainingsruimte te hebben voor alle atleten." 

"We hebbende middelen om retailers te helpen om reclame te maken voor Kanzi appels," zegt Harter. "Het is al één van de favoriete appels in Europa en nu stijgt de populariteit van Kanzi ook explosief in de VS. Wij werken dan ook graag samen met retailers om promoties te creëren waarmee de verkoop nog verder omhoog gaat." 

Contact:
Danelle Huber
CMI Orchards
Tel: 509-888-7769
Publicatiedatum: