Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Feedback meetstations in Albert Heijn supermarkten

Albert Heijn gaat in honderd filialen meetstations van Trylikes plaatsen die de klanttevredenheid in kaart moeten brengen. Bij de meetstations wordt er een vraag gesteld waar met een like of dislike op geantwoord kan worden. Deze data is erg belangrijk voor het verbeteren van de service. 

Door de invoering van dit systeem kunnen filiaalleiders sneller de service verbeteren. In de winkels verschijnen 3 of 4 meetpalen met verschillende stellingen. Om de data snel te kunnen analyseren, is er een zogeheten realtime feedback player ontwikkeld. Hierin kan realtime worden gekeken wat de klant vindt van de groentenafdeling. Als het op een bepaald moment in de week meer dislikes worden ontvangen leert het systeem hier ook van. Hierdoor kan de filiaalleider er beter op inspelen en er voor zorgen dat situaties verbeterd worden.


Publicatiedatum: 26-1-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: