Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Noord-Amerika

Aardappellabel start gezond koken campagne

Tasteful Selections, een aardappelspecialiteitenlabel van RPE, is onlangs de campagne Always Fresh gestart die bestaat uit gezonde, voedzame recepten en kooktips. 

"Iedere kwartaal zullen we nieuwe recepten introduceren met bijbehorende content om amateurkoks te helpen bij het samenstellen van maaltijden voor het hele gezin," vertelt Tim Huffcutt, marketingdirecteur bij RPE, de exclusieve leverancier van de hapklare aardappeltjes. 



"Dankzij de variatie aan Tasteful Selections aardappelen zijn er talloze recepten te bedenken. De Always Fresh-campagne wil zowel beginnende als ervaren koks laten zien dat zij met dit product iets bijzonders op tafel kunnen zetten en daar wordt iedereen blij van."

Tasteful Selections zal haar samenwerking met voedingsdeskundige en diëtiste Cynthia Sass voortzetten om recepten te ontwikkelen voor thuiskoks. Zestien unieke en glutenvrije recepten van Cynthia Sass zijn te downloaden als e-book op http://www.tastefulselections.com/startoutfresh/. Gedurende de campagne, die een jaar lang duurt, zullen er ruim 50 recepten, video's en blogs beschikbaar komen.



Het bedrijf laat weten dat er om waarde toe te voegen ook een marketingplan voor alle klanten ontwikkeld is dat onder andere bestaat uit kant-en-klaar gevulde winkeldisplays, social media graphics en content, receptkaarten, blogposts van Cynthia Sass, informatief beeldmateriaal, video's en nog veel meer. 

Voor meer informatie:
Tim Huffcutt
RPE, Inc.
+1 (800) 678-2789

Publicatiedatum: 15-1-2018

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: