Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Quiz moet verkoop bevorderen

Nieuwe paddenstoelenlijn Sipo

Paddenstoelen zijn een geliefde groente, vooral als ze iets te bieden hebben wat de aankoop stimuleert. Het Italiaanse Sipo roteert daarom elke drie maanden de verse paddenstoelenlijn Sapori del mio Orto.

"We zetten de ontwikkeling van deze lijn door want het wordt erg gewaardeerd en daarnaast zijn we bezig met onderhandelingen met andere Italiaanse en buitenlandse supermarkten. We verwachten dat de afzet met 20% toeneemt dankzij de acquisitie van nieuwe klanten en markten," legt marketingmanager Elisa Monticelli uit.


Door de uitbreiding en restyling van het assortiment kon het bedrijf haar klantenbestand in Italiƫ uitbreiden. Zo werden de nieuwe producten verkocht in een aantal supermarkten van Coop.



Om de verkoop te bevorderen heeft Sipo een quiz gelanceerd, 'Meet the mushrooms', waarmee de klant voedingsinformatie kan ontdekken en recepten kan opzoeken. Door een product uit de lijn te kopen en deel te nemen aan de quiz kan de klant een week gratis Sipo-groenten winnen die rechtstreeks bij hem thuis wordt afgeleverd.



De nieuwe lijn is ontworpen zodat de producten op elk verkooppunt een verpakking hebben die hen onderscheidt van andere merken: een gepersonaliseerd label waarop op een eenvoudige en duidelijke manier de consumptiemethoden en voedingskenmerken worden getoond. Dit maakt het product aantrekkelijk voor de consument en op deze manier is het product te alle tijden te herkennen.

Publicatiedatum: