Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Crêpes met zachtfruit moet afzet met Valentijnsdag aanjagen
Voer de afzet van zachtfruit op door ze samen met goedverkochte bewerkte producten te promoten zoals kant-en-klare Franse crêpes aldus het Amerikaanse Freida's Specialty Produce. De verkooppiek van crêpes loopt van Valentijnsdag tot Moederdag in mei.
Freida's nieuw ontworpen displayunit bevat 12 verpakkingen lang houdbare kant-en-klare Franse crêpes. Volgens het bedrijf zal de display dankzij zijn frisse en vrolijke design impulsaankopen aanjagen, met name onder millennials. Op de display staat verder nog aangegeven hoe het product in drie eenvoudige stappen bereid kan worden.
"Onze grootste retailklanten vroegen ons om deze ruimtebesparende displayunits te ontwerpen," vertelt Alex Jackson Berkley van Frieda's. "We kwamen tot de ontdekking dat deze staande displays ook de aandacht vestigen op andere producten in het betreffende winkelgebied en niet alleen op de crêpes. Het product gaat goed samen met zachtfruit maar ook met exotisch fruit en citrus."
Het bedrijf voegt er aan toe dat de display het ook goed doet op andere plaatsen in de winkel bijvoorbeeld bij het jamschap.