Alle actuele designs en producten bevinden zich in de 'klantenomgeving' van de klant en iedere afnemer kan met zijn individuele Username en Password inloggen. "Bestellen doen onze klant meer en meer online' zegt Mike Leistikow. Mike is binnen Mediane o.a. verantwoordelijk voor Planning en Logistiek. Een order geboekt via het systeem komt direct in de planning terecht en is ook direct een werkorder voor de operators aan de machines. "Vanzelfsprekend zijn alle data maximaal beschermd."
"Onze klanten kunnen de status van orders volgen door in te loggen in hun klantenomgeving. Ook het goedkeuren van designs gaat via ditzelfde systeem en direct nadat de vrachtwagen bij ons is geladen en op weg gaat naar de klant volgt automatisch een Delivery Advice per E-Mail aan de afnemer en per SMS/WhatsApp".
Bij het goedkeuring proces is dat niet anders. De klant, reclamebureau of studio wordt uitgenodigd in het 'Approval System' en kan vervolgens goedkeuren, commentaar geven of afkeuren. "Dit wordt direct online door onze repro opgevolgd. Een vrijgave via het systeem betekent dat direct met het maken van drukplaten wordt gestart", aldus Mike.
"Ons doel is deze vormen van service vanzelfsprekend te maken met een zo'n groot mogelijk gemak voor de klant. Deze maand nog introduceren wij voor onze bestaande customer base een Mediane mobiele app. Deze is te downloaden uit de Appstore. Alle genoemde functies kunnen dan ook eenvoudig via de mobiele App worden uitgevoerd en gevolgd. Alle relevante informatie zoals order historie, facturen, paklijsten, designs is via de Mobiele App toegankelijk."
Voor informatie: