Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

'Jumbo loopt online in op Albert Heijn'

Jumbo heeft zijn online marktaandeel in een jaar tijd vergroot van veertien naar 22 procent. De afstand met Albert Heijn is daardoor flink teruggelopen. De marktleider is net als een jaar terug goed voor 58 procent van de online boodschappenmarkt. Dat blijkt uit nieuw onderzoek van kennisplatform Supermarkt & Ruimte, waar ruim vijftienhonderd consumenten voor zijn ondervraagd.
Publicatiedatum: