"Telers zijn zich bewust geworden van de veranderende ideeën over verpakkingen en zijn in toenemende mate betrokken bij het beïnvloeden van het koopgedrag van de consument. Verpakkingen zijn vandaag de dag onderdeel van de marketing, waarop telers belangrijke informatie over het product kwijt kunnen. Voor fruit is dit bijvoorbeeld de herkomst en voedingswaarde. De verscheidenheid aan combinaties wat betreft vorm, kleur, tekst en afbeeldingen is van grote invloed op visuele waarneming van de verpakking door de consument," legt Piotr Milewski van Milbor uit.
"Moderne telers hebben echter gemerkt dat een product door het te verpakken aantrekkelijker wordt voor de consument. Door de komst van eigentijdse verpakkingsoplossingen, zoals de Cherry Evolution vul- en weegmachine van A&B Lakewood, is het verpakken lang niet zo duur meer als vroeger omdat deze technologieën het inhuren van extra arbeidskrachten voor de handmatige verwerking overbodig maken," voegt Piotr er aan toe.
"Aangezien de Cherry Evolution in diverse uitvoeringen leverbaar is, kan aan de wensen van iedere klant beantwoord worden zodat er voor iedereen de juiste machine is. Standaard punnets, topsealverpakkingen, meeneem-shakers zijn slechts een greep uit de vele verpakkingsmogelijkheden."
Voor meer informatie:
Piotr Milewski
Milbor PMC
Mobile: +48 660 00 25 26
Email: piotr@milbor.pl
www.milbor.pl