

Mededelingen
Vacaturesmeer »
- Kwaliteitscontroleur
- Hoofd onderzoek weefselkweek
- Verkoper Binnendienst AGF
- Scientist / Consultant Post Harvest Technology
- Afdelingsmanager AGF
- Technical Researcher Post Harvest Technology
- Inkoopplanner
- Internationaal accountmanager
- Account Manager Groene Markt / Sierteelt
- Baan gezocht als inkoper of account-/ relatiemanager in AGF
Tweetende AGF'ers
Laatste reactiesmeer »
- Aartsenfruit viert 40 jarig jubileum Mart Vergouwen (2)
- Diepvriesproducten populair in Duitsland (1)
- "De meeste Marokkaanse truffels gaan naar Qatar en Saoedi-Arabië (1)
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist (2)
- Infographic markttoegang buiten de EU (1)
- Overlijdensbericht Niek Witkamp (2)
- "Start Nederlands vruchtgroentenseizoen zorgwekkend" (1)
- Voorstel aanscherpen Europese betaaltermijnen retail (1)
- Elstar en Jonagold bij telers Midden-Nederland nog populair (1)
- "Je kunt schrijven wat je wilt, de misvattingen blijven hardnekkig" (1)
Top-5 gisteren
- "De peenhandel valt stil omdat retailers geen hogere prijs willen betalen”
- Tien grootste glasgroententelers bezitten bijna 10 procent totaal areaal
- Talloze foto's van onzinnige plastic verpakkingen
- "Kwalitatief uitdagend hardfruitjaar met goede prijzen"
- Salade in een handomdraai klaar met de 1-minute Salad Maker
Top-5 afgelopen week
- Heembouw en Bakker Barendrecht tekenen voor aankoop kavel 6,6 ha Nieuw Reijerwaard
- Honingtomaat niet langer exclusief voor de AGF-specialist
- Medewerker telersvereniging ontslagen wegens anonieme mails
- "De peenhandel valt stil omdat retailers geen hogere prijs willen betalen”
- Ophef over Pano-reportage situatie Belgische telers
Top-5 afgelopen maand
Koerslijstmeer »
Wisselkoersen t.o.v. Euro
Bron: ECB
Weer & verkeer
The Greenery en Naturelle maken gezond genieten makkelijk
Nieuwe breekverpakking voor blauwe bessen
Consumenten kiezen in toenemende mate voor gemak en gezond. Ze zijn steeds meer bezig met gezonde voeding en het aantal eetmomenten stijgt, waarbij vaker voor kleinere maaltijden of gezonde tussendoortjes wordt gekozen. Door de gezonde eigenschappen en de zoete smaak passen blauwe bessen uitstekend bij deze ontwikkeling. The Greenery en Naturelle spelen in op deze trend en introduceren een breekverpakking voor blauwe bessen.
De breekverpakking blauwe bessen bestaat uit vier bakjes met een topseal die eenvoudig van elkaar zijn los te breken. De bessen zijn per portie van ca. 75 gram verpakt (totaal 300 gram). Door de topseal blijft het product goed beschermd en is er geen kans op een openschietende verpakking. De verpakking is hierdoor ideaal om mee te nemen naar het werk, strand, festivals, in de trein of na het sporten. Ook is de verpakking geschikt voor kinderen om mee te geven naar school.

Van links naar rechts Jurgen van 't Hoff (Naturelle), Joyce Baak (PLUS Retail) en Bas de Graaf (The Greenery)
Bas de Graaf, key accountmanager The Greenery en Jurgen van 't Hoff, commercieel manager Naturelle: "Samen met PLUS Retail streven wij als The Greenery/Naturelle naar maatschappelijk verantwoorde, duurzame en innovatieve producten voor de consument met als doel de samenleving gezonder te maken. Dit komt in deze innovatieve verpakking goed samen."
Joyce van Baak, Category Manager AGF bij PLUS Retail: "Als Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland zijn we voortdurend op zoek naar duurzamere alternatieven. PLUS stimuleert daarnaast klanten om meer groenten en fruit te eten. Daar speelt deze introductie op een goede manier op in."
De breekverpakking is vanaf dit moment verkrijgbaar bij PLUS Supermarkten onder Bio+ label.
Voor meer informatie:
The Greenery
Bas de Graaf
Telefoon (06) 22 014 348
b.degraaf@thegreenery.com
Naturelle
Jurgen van 't Hoff
Telefoon (06) 50 214 825
j.vanthoff@thegreenery.com
Publicatiedatum: 2-1-2018
Plaats een reactie:
Ander nieuws uit deze sector: