Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
The Greenery en Naturelle maken gezond genieten makkelijk

Nieuwe breekverpakking voor blauwe bessen

Consumenten kiezen in toenemende mate voor gemak en gezond. Ze zijn steeds meer bezig met gezonde voeding en het aantal eetmomenten stijgt, waarbij vaker voor kleinere maaltijden of gezonde tussendoortjes wordt gekozen. Door de gezonde eigenschappen en de zoete smaak passen blauwe bessen uitstekend bij deze ontwikkeling. The Greenery en Naturelle spelen in op deze trend en introduceren een breekverpakking voor blauwe bessen.


 
De breekverpakking blauwe bessen bestaat uit vier bakjes met een topseal die eenvoudig van elkaar zijn los te breken. De bessen zijn per portie van ca. 75 gram verpakt (totaal 300 gram). Door de topseal blijft het product goed beschermd en is er geen kans op een openschietende verpakking. De verpakking is hierdoor ideaal om mee te nemen naar het werk, strand, festivals, in de trein of na het sporten. Ook is de verpakking geschikt voor kinderen om mee te geven naar school.


Van links naar rechts Jurgen van 't Hoff (Naturelle), Joyce Baak (PLUS Retail) en Bas de Graaf (The Greenery)

Bas de Graaf, key accountmanager The Greenery en Jurgen van 't Hoff, commercieel manager Naturelle: "Samen met PLUS Retail streven wij als The Greenery/Naturelle naar maatschappelijk verantwoorde, duurzame en innovatieve producten voor de consument met als doel de samenleving gezonder te maken. Dit komt in deze innovatieve verpakking goed samen."

Joyce van Baak, Category Manager AGF bij PLUS Retail: "Als Meest Verantwoorde Supermarkt van Nederland zijn we voortdurend op zoek naar duurzamere alternatieven. PLUS stimuleert daarnaast klanten om meer groenten en fruit te eten. Daar speelt deze introductie op een goede manier op in."

De breekverpakking is vanaf dit moment verkrijgbaar bij PLUS Supermarkten onder Bio+ label.

Voor meer informatie:
The Greenery
Bas de Graaf
Telefoon (06) 22 014 348
b.degraaf@thegreenery.com
 
Naturelle
Jurgen van 't Hoff
Telefoon (06) 50 214 825
j.vanthoff@thegreenery.com
 
Publicatiedatum: