Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Eosta initieert Dr. Goodfood-campagne in 2018

"Eerst hogere groente- en fruitconsumptie, dan komt bio vanzelf"

Tholen – "We leven in een wereld waarin we worden gevoed door de voedingsmiddelenindustrie die geen oog heeft voor gezondheid en worden behandeld door een gezondheidszorg die weinig ruimte laat voor gezonde voeding." Michaël Wilde van Eosta weet haarscherp de paradox van de huidige tijdgeest te verwoorden. In de nog nader uit te rollen 'Dr. Goodfood'-campagne belicht het in Waddinxveen gevestigde handelsbedrijf in biologische groenten en fruit het thema proactieve gezondheid. Eosta treedt later naar buiten met de precieze invulling van de campagne. 



De campagne stipt één van de zes thema's aan waarmee Eosta en diens partners het komende jaar bij de markt voor binnen- en buitenlandse natuurvoedingswinkeliers over de bühne komt. "Het grote vraagstuk tijdens de BIOFACH is niet voor niets hoe de speciaalzaak zich van de supermarkt kan blijven onderscheiden", vertelt Michaël. Alle thema's fungeren als een soort ingrediëntenlijst waarmee winkeliers een uniek menu kunnen samenstellen. 

Deze nieuwe campagne kan gezien worden als de spirituele opvolger van de Health Wonders waar Eosta vorig jaar groots mee uitpakte: de pillendoosjes gevuld met gember, kurkuma en mierikswortel. Michaël benadrukt dat deze producten ook het komende jaar deel blijven uitmaken van Eosta's portfolio, maar dat de focus ten opzichte van de nieuwste campagne behoorlijk verschilt. "Op gezondheidsgebied zijn de Health Wonders de crème de la crème van de industrie, maar de sector is er natuurlijk bij gebaat het gezondheidsvraagstuk breder te trekken, door als vertrekpunt te nemen dat de groente- en fruitconsumptie an sich verhoogd zou moeten worden, of het nu om gangbare of biologische producten gaat. Laten we eerst maar eens zorgen dat we dat gewenste niveau halen, dan zal je zien dat men automatisch meer biologisch gaat eten."

Voor meer informatie: www.eosta.nl