Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Communicatie ADN richt zich meer en meer op ondernemer

Tholen - De communicatiestrategie van ADN richt zich meer en meer op de ondernemer. Gisteren lanceerde AGF Detailhandel Nederland (ADN) een nieuw onderdeel: haar nieuwe website. Wat opvalt, is de indeling in blokken en meerdere navigatiebalken waardoor informatie en nieuws gemakkelijker te vinden is. " In het kort is de website meer gericht op de ondernemer en wat hij nodig heeft en minder over ADN en wie wij zijn", vertelt Els van Eig van ADN. "In de hoofdnavigatiebalk zijn er vijf hoofdknoppen met informatie voor ondernemers en daarnaast maken we gebruik van blokken die het ook makkelijker maken om informatie te vinden."
 
Metamorfose
De metamorfose van de website is in korte tijd gerealiseerd en in de basis af. "De komende tijd gaan we nog veel meer informatie toevoegen. Dus de website wordt nog veel interessanter", aldus Els. "Er zal een inlog-gedeelte komen voor leden en uiteraard wordt er ook een nieuwe digitale nieuwsbrief ontwikkeld". Het initiatief voor de nieuwe website is genomen naar aanleiding van een onderzoek onder de leden, waarbij ADN heeft gekeken naar de algehele communicatie met haar leden. Ook het ADN Magazine gaat daarom komend jaar op de schop. "Via de website en Facebook zullen we de actualiteiten communiceren, terwijl het Magazine meer een bewaarnummer wordt met achtergrondinformatie die de ondernemers nodig hebben."

Gezicht
De behoefte aan contact en het 'gezicht achter ADN' blijkt voor de leden nog het belangrijkste. Het inzetten van Andrea Paffarini als bedrijfsadviseur op de weg was vorig jaar daarom de eerste stap die ADN zette. Komend jaar komt daar Christ Manders, al een vertrouwd gezicht bij de studieclubs, nog bij. "Iemand die over de vloer komt en uitlegt wat we als branchevereniging kunnen betekenen, blijkt het beste te werken. We hebben daardoor afgelopen jaar kunnen groeien in het aantal leden", besluit Els.

Voor meer informatie
AGF Detailhandel Nederland (ADN)
Prins Mauritsplein 1a
2582 NA Den Haag
Tel: (070) 351 21 06
Fax: (070) 351 21 99
info@agfdetailhandel.nl
www.agfdetailhandel.nl