Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lidl lanceert babygroenten

Kerst mag dan wel een tijd van verwennerij zijn, een echt kerstdiner is eigenlijk niets zonder 'feestgroenten' zoals spruitjes. Maar de kinderen ervan overtuigen om een wortel te eten zal vaak lastiger zijn dan hen tot een lekkernij verleiden, dus heeft Lidl een innovatieve nieuwe manier verzonnen om de kinderen dit jaar hun vijf stuks groenten en fruit per dag te laten eten.

De discounter heeft net een nieuwe groentenlijn geïntroduceerd met miniatuurversies van gewone groenten en fruit waar alles in een 'kerst'vorm is gegoten. Lidl hoopt dat de felle kleuren en speelse namen van de Rudolfneuzen (kleine rode aardappelen), sneeuwpopneuzen (babywortels) en Santa-spruiten (gecamoufleerde spruitjes), het eten van groenten leuker zullen maken.

De nieuwe groentenlijn gingen afgelopen maandag de winkels in het Verenigd Koninkrijk in en kost maar 79p per pak voor alle groenten. Hoofd verse producten bij Lidl, Emma Byrne: "Onze Oaklands Fun Size lijn heeft het heel goed gedaan bij gezinnen en we hopen dat deze nieuwe, feestelijke toevoegingen even populair zullen zijn.

Tesco deed eerder dit jaar iets vergelijkbaars. Ze begonnen stervormige pompoenstukjes en zoete aardappelsmileys te verkopen. Sinds de lancering van Lidl's Oaklands Fun Size lijn eerder dit jaar is de verkoop ervan met 100% gestegen. De supermarkt is dan ook van plan de lijn volgend jaar verder uit te breiden. 

Publicatiedatum: