Italiaanse diepvriesgroentenproducent Orogel wil Verenigde Staten veroveren
Met de microfoon, directeur Giancarlo Foschi, in het midden Bruno Piranccini en rechts marketingdirecteur Luca Pagliacci.
"In de Verenigde Staten verkopen we met name gegrilde groenten, maar ook biobloemkool doet het goed," zegt Foschi.
De rode kool wordt gewassen voordat deze wordt ingevroren.
Onze collega's van FreshPlaza.it brachten een bezoek aan de fabriek waar rode kool en broccoli wordt verwerkt en ingevroren. "Het weer van de afgelopen maanden heeft zijn weerslag gehad op de producten, maar in lijn met onze filosofie hebben we geen grondstoffen geïmporteerd, waardoor we enigszins beperkt zijn in de volumes die we op de markt kunnen brengen," benadrukt Piraccini.
De groentenbouillon bevat alleen groenten (links). Rechts andere soorten groentenbouillon met een lange lijst aan ingrediënten, waaronder smaakstoffen, verdikkingsmiddelen enzovoorts.
Onlangs is groentenbouillon aan het assortiment toegevoegd. "De bouillon wordt aangeboden in bevroren blokjes. Voor één liter bouillon zijn twee blokjes nodig. Er is geen gebruik gemaakt van zout of andere smaakversterkers. Dit kan de consument indien nodig zelf toevoegen," zegt marketingmanager Pagliacci.
Controle langs de band
Orogel blijft groeien en in oktober 2018 zal een nieuwe, grotere opslagfaciliteit in gebruik genomen worden.
Na de bevriezing
Contact:
Gruppo Fruttadoro Orogel
via Dismano 2600
47522 Cesena (FC)
Tel.: 0547/3771
E-mail: info@orogel.it
Site: www.orogel.it