Nieuw platform Kedai als alternatief voor Thuisbezorgd.nl
Het nieuwe platform heeft Kedai, dat betekent winkel. Ze willen de fastfood- en bezorgrestaurant ondernemers hun onafhankelijkheid weer teruggeven. Het platform biedt, anders dan de huidige aanbieders, een model waarbij deze ondernemers deels eigenaar kunnen worden van het platform. Op kedai.nl bieden horecaondernemers hun producten aan om te kunnen verkopen aan consumenten. De ondernemer betaalt daarvoor een vergoeding.
Door de krachten te bundelen en onafhankelijkheid belangrijk te maken, wil Kedai een partnerschap aangaan met de ondernemers. Voor de ondernemers zit de kracht van Kedai in het gedeelde eigenaarschap en de toegang tot een groot aantal consumenten. In 2018 verwacht Kedai door slimme samenwerkingen 2 miljoen gebruikers te kunnen bedienen. kedai.nl voor consumenten is ontwikkeld met mobiel gebruik voorop en houdt daarnaast rekening met actuele zaken zoals bijvoorbeeld de nieuwe AGV wetgeving. Kedai start in Amsterdam, Rotterdam en Utrecht met de promotie naar ondernemers.
De website staat nu in BETA versie online en kan via deze link bereikt worden www.kedai.nl