Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Delassus presenteert nieuwe 'look' voor snacktomaten

Delassus heeft zijn imago opgefrist met de introductie van een nieuwe visuele identiteit van het merk Duroc en een vernieuwde, zeer interactieve website. De Marokkaanse teler/exporteur Delassus heeft de lancering van een nieuwe visuele identiteit voor zijn dertig jaar oude Duroc merk snacktomaten aangekondigd. Het bedrijf heeft het merk in een modern jasje gestoken waarbij is gekozen voor een kleurrijke artistieke stijl, terwijl een algoritme op de vernieuwde website van het bedrijf de bezoekers een meeslepende ervaring biedt of zij nu gebruik maken van een computer, smartphone of tablet. 



Het resultaat is een speelse, kleurrijke en uiterst interactieve site, die het voor bezoekers mogelijk maakt om de navigeren via de klassieke schuifbalk of door op één van de vele in het oog springende afbeeldingen te klikken. 

Eén maand na haar lancering werd de website van Duroc al verkozen tot de beste productwebsite van 2017. De verbeteringen vallen samen met de introductie van vijf afzonderlijke lijnen Delassus snacktomaten, die het resultaat zijn van vijf jaar onderzoek en ontwikkeling. 
Het assortiment bestaat uit Notorious (cherry- en pruimtomaten), Sun Pops (gele en oranje cherrytomaten en pruimtomaten), Delicates (exclusieve en zeer zoete cherry trostomaten en pruimtrostomaten, Pop Star (verfijnde rassen zoals Kumato, groene en roze cherrytomaten) en Lolly Pops (een mix van verschillende rassen). 

Het merkassortiment wordt afgezet in Europese en Russische supermarkten en zal eveneens tijdens verschillende vakbeurzen, waaronder de WOP Dubai in de Verenigide Arabische Emiraten en Fruit Logistica in Berlijn, gepresenteerd worden. Het bedrijf, dat vorig jaar haar zeventigjarig bestaan vierde, zal tijdens bovengenoemde beurzen ook haar andere categorieën tentoonstellen, zoals citrus, druiven en avocado's. 

Voor meer informatie:
Fatiha Charrat
Delassus Group
Tel: +212 665 186 868

Publicatiedatum: