Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Nieuwe fruitlijn meeneem-snacks

De nieuwe lijn zal begin 2018 geïntroduceerd worden en is een aanvulling op het bestaande snackassortiment. De lijn bestaat onder meer uit gemengd zachtfruit, druiven en appelen en de producten zijn ideaal als meeneemsnack. "De producten uit onze nieuwe lijn zijn verpakt in cups van 142 gram," vertelt Brian Jenny van het Amerikaanse Naturipe Farms. "De lijn bestaat uit vijf SKU's die allemaal een andere samenstelling hebben. Er is keuze uit aardbeien, aardbeien/blauwe bessen, appelen/druiven/blauwe bessen, druiven/blauwe bessen, appelen/blauwe bessen. In alle verpakkingen is een vorkje meeverpakt en de cups passen in de bekerhouder van vrijwel iedere auto."



Gezonde en gemakkelijke snacks winnen terrein op de markt
Aangezien de markt voor gezonde voeding blijft groeien, zien bedrijven als Naturipe nieuwe mogelijkheden binnen de categorie gezonde snacks. Ze hebben ook de mogelijkheid benut om deze te combineren met de toenemende vraag van consumenten naar een ruime keuze aan gemaksproducten. 

Meeneemsnacks blijven groeien
Terwijl de nieuwe lijn begin volgend jaar op de markt komt, overweegt Naturipe een verdere uitbreiding van haar assortiment om tegemoet te komen aan de consumententrends. Het bedrijf ziet voor zowel de categorie gezonde snacks als gemaksproducten steeds meer potentieel. 

"Naturipe wil de groei van deze categorie benutten," voegt Jenny er aan toe. "Meeneemsnacks zijn in de toekomst het aandachtsgebied voor ons bedrijf. Gemak en gezondheid zijn twee trends die blijven en we hebben drie afzonderlijke productlijnen die bedoeld zijn om consumenten in de richting van fruitsnacks te wijzen."
Publicatiedatum: