Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Text-A-Potato verzendt naast 'aardappelpost' nu ook thema-aardappelen

Text-A-Potato verzendt persoonlijke, handgeschreven berichten op aardappelen naar alle bestemmingen in het Verenigd Koninkrijk en een aantal Europese landen. Het bedrijf werd opgericht door Jonathan Brook en Hayley Hollonds. 

Het team van Text-A-Potato verstuurt de aardappelen met tekst per post. Het bedrijf heeft zijn aanbod nu ook uitgebreid met aardappelcadeaus voor bijzondere gelegenheden zoals verjaardagen, jubilea, Moederdag, Kerst en zelfs huwelijksaanzoeken. Daarnaast heeft Text-A-Potato ook gepersonaliseerde wenskaarten aan zijn assortiment toegevoegd.

"Onze aardappelen worden per koerier bezorgd. Dit gebeurt volkomen anoniem, tenzij de afzender zijn naam op de aardappel heeft vermeld. Text-A-Potato is een e-commerce bedrijf en alle producten zijn exclusief via onze website www.textapotato.com te bestellen."

"We vonden het zelf vaak moeilijk om originele, grappige en redelijk geprijsde cadeaus voor verjaardagen, verlovingen of als bedankje te vinden. Dit bracht ons op het idee om een totaal nieuwe cadeau-website te lanceren omdat we meenden dat de Britse markt, dankzij haar unieke gevoel voor humor en de groeiende vraag naar persoonlijke cadeaus, hier klaar voor was. 

"Onze website wordt gehost door Wix dat ons regelmatig steunt via aanbevelingen in blogs. Het team bij Wix deelt regelmatig product-updates en feedback zodat onze website de best mogelijke resultaten oplevert. 

"De grootste prestatie tot nu toe is dat we tot de BBC-serie Dragons' Den zijn door weten te dringen. "We leggen een grote nadruk op de klantervaring zowel door middel van onze website als de wijze waarop vrienden, collega's. partners, etc het aardappelcadeau ontvangen. We focussen niet op onszelf of ons merk maar richten ons op de klant."

"Het is een laagdrempelige handel dus we moeten ons onderscheiden door middel van kwaliteit en ervaring. Ieder geschenk wordt zorgvuldig gemaakt en ingepakt. De cadeaus zijn zeer persoonlijk, dus we maken ze op bestelling. Hoewel een aardappel misschien een simpel cadeau lijkt, zorgen we er altijd voor dat het product van de hoogste kwaliteit is en garant staat voor een grappige ervaring, zodat onze klanten terug blijven komen."

"We hopen door te kunnen gaan met het ontwikkelen van innovatieve ideeën om ons Text-A-Potato productaanbod verder uit te breiden. Binnen nu en vijf jaar zouden we graag nieuwe mensen aantrekken om het creatieve aspect van ons merk verder te ontwikkelen. We hopen ook uit te kunnen breiden op nieuwe, internationale markten."


Bron: bqlive.co.uk 
Publicatiedatum: