Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

40-jarig jubileum groentenspecialist Roose AGF

Winkelcentrum Drossaard in Uden bestaat 40 jaar. Dit is gevierd met feestelijke activiteiten en leuke aanbiedingen van alle gevestigde winkeliers. Eén van die winkeliers is Fred Roose, hij opende 40 jaar geleden de deuren van zijn AGF-speciaalzaak in het - toen gloednieuwe - winkelcentrum.


Fres en Mitch van Roose AGF

Veranderingen
"Het is er in de loop van de tijd niet makkelijker op geworden voor de kleinere
winkeliers. Vroeger hadden we nog een dinsdagmiddagsluiting en een
vrijdagavond-openstelling. Ik kon de klok erop gelijk zetten welke klanten er
wanneer binnen zouden lopen en wat ze kochten. Nu zijn de supermarkten
zeven dagen in de week open van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat."



Eerlijkheid en vertrouwen
Maar Fred (en inmiddels ook zijn zoon Mitch) weet heel goed het verschil
te maken. "Niet alleen de kwaliteit van de producten is belangrijk, je moet
empathie tonen, gevoel hebben voor de mens. Ik ga door het vuur voor mijn
klanten en dat geeft ze vertrouwen. Eerlijkheid en vertrouwen zijn belangrijke
ingrediënten om van je zaak een succes te maken. Wij zeggen alleen dat onze
mandarijnen lekker zijn als ze ook echt lekker zijn' vertelt Fred.



Breed assortiment
Na 40 jaar is de winkel uitgegroeid tot een groentenwinkel met een verrassend
en breed assortiment. Een winkel waar je echt even kunt rondsnuffelen en waar
je terecht kunt voor een bloemkool, maar ook voor een Indische maaltijd.
Zoon Mitch wordt klaargestoomd om de zaak over een aantal jaren over
te nemen. Toch is zijn invloed op het assortiment nu al duidelijk zichtbaar.
Mitch speelt met enorme passie in op de huidige trends als health, sport,
vegetarisme, veganisme etc.

Bron: Gebrs van Aarle
Publicatiedatum: