Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Side Delights Steamables
Nieuwe magnetron-stoomaardappelen binnen 8 minuten klaar
Side Delights, producent van de lijn Side Delight Steamables, verpakte aardappelen die in de magnetron bereid kunnen worden, heeft een nieuwe challenge aangekondigd in haar social-influencer marketingprogramma, waarbij bloggers uitgedaagd worden om 'power bowl' recepten op basis van de magnetron stoomaardappelen te bedenken.
Voedingstrends
Het is niet de eerste keer dat het bedrijf een dergelijke challenge lanceert. Eerder werden er receptenwedstrijden als #MashItOrSmashIt" en #PotatoSaladRedux" gehouden. Uit consumentenonderzoek blijkt dat bowl-recepten tot de populairste voedingstrends van het jaar behoorden. Dankzij deze nieuwe uitdaging, #PotatoPowerBowl, zullen ook aardappelen hiervan mee kunnen profiteren.
Bloggers werden uitgedaagd om recepten voor bowl-maaltijden te creëren op basis van aardappelen in welke vorm dan ook (puree, gepoft, in blokjes, gebakken etc), een bron van proteïne en andere groenten naar keuze. Er werden creatieve recepten bedacht zoals een ontbijt-bowl met aardappelen en een Super Bowl vriendelijke bowl met aardappelen en nacho's.
Binnen 8 minuten
"Side Delights Steamables zijn drie keer gewassen stoomaardappelen die binnen 8 minuten in de verpakking in de magnetron bereid kunnen worden. Dit is precies het gemak waar millennials en andere consumenten met een drukke levensstijl tegenwoordig behoefte aan hebben," legt Kathleen Triou, voorzitter van het Fresh Solutions Network uit.
"Dit programma speelt in op een populaire trend om bloggers, thuiskoks en food influencers verschillende manieren te laten ontdekken om van Side Delights Steamables te kunnen genieten en hen aan te moedigen hun recepten via sociale media-kanalen te delen om zo klanten naar de supermarkten te lokken."