Ziv zegt dat ze ook beginnen met de oogst van de witte pomelo. "Europa speelt niet langer een belangrijke rol voor wat dit product betreft. We kunnen niet concurreren met de Chinese pomelo's." Omdat Israëlische pomelo's een nicheproduct zijn met relatief kleine hoeveelheden, gaan ze naar andere delen van de wereld.
Befresh Europe exporteert ook andere producten. "Dadels zijn een belangrijk product voor ons," zei Oron. "Tot nu toe gaat alles goed en we zijn druk bezig nieuwe markten te ontwikkelen voor onze dadels." Volgens Ziv is er voor dadels zeker een stabielere markt dan voor ander fruit. Op de vraag of hij de concurrentie op deze markt zag toenemen, zei Ziv: "Ik heb veel nieuwe plantages gezien in het Middellandse Zee-gebied, waaronder Israël. Ik weet niet wat de toekomst zal brengen, maar tot nu toe is het een zeer interessant fenomeen."
Befresh Europe promoot deze marketingprogramma's in samenwerking met Direct Source International, een Nederlands bedrijf dat versproducten levert aan landen als Frankrijk, Duitsland, België en Nederland zelf.