Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Domex Superfresh Growers

"Trendsetters op social media cruciaal voor promotie Autumn Glory appel"

Tijdens de laatste dagen van de oogst heeft Domex Superfresh Growers acht blogger-trendsetters uitgenodigd op hun boomgaarden in Yakima Valley. Samen zou het begin van de Autumn Glory-appelverkoop gevierd worden in een poging om deze appel bekend te maken bij het grote publiek via social media.



Bloggers van over de hele Verenigde Staten kwamen om de appeloogst te ervaren. Ze plukten in de boomgaarden en stapelden in de magazijnen. Het evenement begon met een diner met het thema 'Autumn Glory', waarbij deze appel in elk gerecht was opgenomen.

De volgende ochtend sloten de trendsetters zich aan bij het team van Superfresh Growers voor een vroege tour door de boomgaarden. Daar kregen ze de kans om appelen te plukken en te oogsten. "We hebben gemerkt dat wanneer we onze consumenten informeren over de hoeveelheid werk, tijd en energie die er in de oogst wordt gestoken. Dit helpt om het vertrouwen in ons merk te vergroten."

Na de tour zagen de trendsetters hoe Autumn Glory-appelen door de verpakkingslijn gingen. De meeste bloggers hebben nog nooit de mogelijkheid gehad om een dergelijke faciliteit te bezoeken en ze waren zeer onder de indruk van het hele proces. "Aan het begin van de dag zagen we de zon opkomen vanachter de appelbomen in de Yakima-vallei en later bezichtigden we het pakstation in Yakima. Het was een geweldige beleving en ik realiseerde me hoe weinig ik over appelen wist," schreef Aysegul Sanford van Foolproof Living. "De hoeveelheid werk die moet worden verzet tussen het oogsten en het moment dat de appelen in de supermarkt liggen, is verbluffend."



"Werken met trendsetters is een belangrijk onderdeel van onze strategie om de Autumn Glory-appelen bekend te maken bij het grote publiek", aldus Gipe-Stewart. "Consumenten willen een merk waarop ze kunnen vertrouwen. Door samen te werken met trendsetters die veel volgers hebben op social media kunnen we meer naamsbekendheid, loyaliteit en vertrouwen creƫren."

Dit jaar maakt de Autumn Glory nog steeds indruk in de wereld van de social media. "Sinds de Autumn Glory Harvest Immersion eind oktober hebben we gezien dat het aantal volgers en de interesse op social media met 600% zijn toegenomen. We zagen meteen resultaat van het werken met trendsetters."

Door deze resultaten is Domex Superfresh Growers van plan om te blijven investeren in social media-evenementen in de hoop daarmee de naamsbekendheid van Autumn Glory-appelen te vergroten.

Voor meer informatie:
Catherine Gipe-Stewart
Domex Superfresh Growers
Tel: +1 509 966 1814
Publicatiedatum: