De volgende ochtend sloten de trendsetters zich aan bij het team van Superfresh Growers voor een vroege tour door de boomgaarden. Daar kregen ze de kans om appelen te plukken en te oogsten. "We hebben gemerkt dat wanneer we onze consumenten informeren over de hoeveelheid werk, tijd en energie die er in de oogst wordt gestoken. Dit helpt om het vertrouwen in ons merk te vergroten."
Na de tour zagen de trendsetters hoe Autumn Glory-appelen door de verpakkingslijn gingen. De meeste bloggers hebben nog nooit de mogelijkheid gehad om een dergelijke faciliteit te bezoeken en ze waren zeer onder de indruk van het hele proces. "Aan het begin van de dag zagen we de zon opkomen vanachter de appelbomen in de Yakima-vallei en later bezichtigden we het pakstation in Yakima. Het was een geweldige beleving en ik realiseerde me hoe weinig ik over appelen wist," schreef Aysegul Sanford van Foolproof Living. "De hoeveelheid werk die moet worden verzet tussen het oogsten en het moment dat de appelen in de supermarkt liggen, is verbluffend."
Dit jaar maakt de Autumn Glory nog steeds indruk in de wereld van de social media. "Sinds de Autumn Glory Harvest Immersion eind oktober hebben we gezien dat het aantal volgers en de interesse op social media met 600% zijn toegenomen. We zagen meteen resultaat van het werken met trendsetters."
Door deze resultaten is Domex Superfresh Growers van plan om te blijven investeren in social media-evenementen in de hoop daarmee de naamsbekendheid van Autumn Glory-appelen te vergroten.
Voor meer informatie: