Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tiroler fruittelers-coöperatie VOG wordt Crimson Snow-partner

Op tijd voor de oogst kwamen Crimson Snow-partners uit heel Europa samen voor de jaarlijkse reünie in het Italiaanse Piemonte, het thuisland van Crimson Snow-partner en kwekerij Rivoria e Sanifrutta.


Dit jaar heeft Crimson Snow een nieuwe partner gekregen. De vereniging van Zuid-Tiroolse fruittelers-coöperaties VOG zal binnenkort Crimson Snow-bomen gaan planten, aldus een persbericht van Crimson Snow Branding. De VOG sluit zich aan bij de andere Zuid-Tiroolse telers en handelaars Fratelli Clementi en de biologisch-dynamische coöperatie Bio Meran.


Met de aanwezigheid van Iseppi Frutta uit Zwitserland en Verdavivo/Agrounija uit Servië waren alle Crimson Snow-partners verenigd om de komende gezamenlijke acties te bespreken. Onderwerpen waren onder meer de beste teelttechnieken, maar vooral marketing en communicatie, zoals de activiteiten op de aankomende handelsbeurs Fruitlogistica 2018. Ook zal in Berlijn de nieuwe Franse partner officieel worden verwelkomd.



Onder de hashtag #happygrower wil het appelmerk kwekers in het voetlicht zetten, met onder meer aandacht voor persoonlijke verhalen en hobby's. "Het belangrijkste doel is een tevreden consument," stond verder in het persbericht. Bovendien stond erin dat de samenwerking met atleten een essentieel onderdeel is van de marketing, omdat deze ambassadeurs zijn voor een gezonde voeding en levensstijl.


"Peter Fill, tweevoudig winnaar van het WK-Afdaling, is een nieuw gezicht en de perfecte ambassadeur. Peters faam zal de naamsbekendheid van Crimson Snow wereldwijd doen toenemen. De doelen zijn hetzelfde voor alle activiteiten: A #happygrower leidt tot een #happyconsumer en vice versa."

Voor meer informatie:
Crimson Snow Branding
Tel: +39 0471 661 734
Publicatiedatum: