Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Amerikaanse ouders kiezen Chiquita als meest geliefde bananenmerk

Chiquita Brands International presenteerde de nieuwe campagne voor 2017 met de leus: 'We Are Bananas'. 

Het bedrijf verandert de communicatie rond het label door aanwezig te zijn in de cultuur en een gesprek op te zetten met de consumenten. De presentatie viel samen met de bekendmaking van de resultaten van het onderzoek 2017 Brand Love Study uitgevoerd door Smarty Pants. Het onderzoek identificeert labels die het hart van kinderen en ouders veroveren in Amerika. Voor de eerste keer in de negen jaar van het onderzoek werd Chiquita vermeld in de resultaten. Het merk werd gekozen tot meest geliefd bananenmerk en stond op de veertiende plaats in de top-50 van labels.

"We zijn vereerd dat ons label voor het eerst in het onderzoek is opgenomen en zo'n hoge waardering krijgt," aldus Andrew Biles, CEO van Chiquita Brands International

Meer informatie: www.chiquita.com
Publicatiedatum: