Mededelingen

Vacaturesmeer »



Tweetende AGF'ers

Laatste reactiesmeer »

Top-5 gisteren

Top-5 afgelopen week

Top-5 afgelopen maand

Koerslijstmeer »

Weer & verkeer

Weersverwachting
Nederland
Meer weer in Nederland




Amerikaanse ouders kiezen Chiquita als meest geliefde bananenmerk

Chiquita Brands International presenteerde de nieuwe campagne voor 2017 met de leus: 'We Are Bananas'. 

Het bedrijf verandert de communicatie rond het label door aanwezig te zijn in de cultuur en een gesprek op te zetten met de consumenten. De presentatie viel samen met de bekendmaking van de resultaten van het onderzoek 2017 Brand Love Study uitgevoerd door Smarty Pants. Het onderzoek identificeert labels die het hart van kinderen en ouders veroveren in Amerika. Voor de eerste keer in de negen jaar van het onderzoek werd Chiquita vermeld in de resultaten. Het merk werd gekozen tot meest geliefd bananenmerk en stond op de veertiende plaats in de top-50 van labels.

"We zijn vereerd dat ons label voor het eerst in het onderzoek is opgenomen en zo'n hoge waardering krijgt," aldus Andrew Biles, CEO van Chiquita Brands International

Meer informatie: www.chiquita.com

Publicatiedatum: 13-11-2017

 



 

Plaats een reactie:

Naam: *
Woonplaats: *
Email: *
  E-mail weergeven
Bericht: *
Voer de code in
*

 

 

Ander nieuws uit deze sector: