Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Real overtuigt met weekmarktsfeer

Real overtuigt voortaan nog sterker met een weekmarktsfeer door verse groenten en vers fruit uit permacultuur en vers gevangen vis aan te bieden. Onder het campagnemotto 'Wir sind Real' (Wij zijn Real) presenteert het bedrijf zich vernieuwd en zelfbewust tegenover haar klanten. Met een nieuw Corporate Design treedt Real zowel in de supermarkten alsook online als een eenheid op.



Naast de beste merken en eigen merken biedt Real per direct ook producten aan die tot nu toe alleen voorbehouden waren aan de gasten in de restaurants of vakhandel. Denk daarbij aan nieuwe, exclusieve premiumproducten. Bij Real vindt daardoor iedere klant het passende product.

Real investeert verder consequent in de verkoopprijzen om ook in de toekomst het gehele productassortiment tegen de best mogelijke prijs aan te kunnen bieden. Dat betekent dat er in de komende weken omvangrijke prijsverlagingen zullen volgen. Real heeft echter nog veel meer te bieden dan enkel de beste prijs. Zo weerspiegelt het nieuwe Corporate Design het veranderingsproces van de afgelopen jaren. Naast reeds gerenoveerde vestigingen, de realisering van het markthallenconcept en het geplande moderniseringsproces van verdere filialen werd ook de onlineshop 'real.de' succesvol uitgebouwd tot een marktplaats. De nieuwe merkverschijning is voor de klanten reeds op het eerste gezicht merkbaar. Daar hoort bij dat alle kanalen per direct een optisch uniform merkverschijning hebben. Het bekende Real logo in rood en blauw heeft een nieuwe kleur gekregen en men heeft afscheid genomen van de komma en streep achter het woord Real. In het kader van de nieuwe merkverschijning werden bovendien de meer dan 4.000 eigen merk producten voorzien van een nieuw, hoogwaardig design. Daarnaast werd de productsamenstelling van veel van deze producten verbeterd.



Nieuwe reclame 'Alles Echt'
De reclame 'Alles Echt', die sinds 4 november op primetime op alle relevante Duitse tv-zenders te zien is, vormt het startschot voor de nieuwe merkverschijning. In het middelpunt staan de unique sellingpoints van Real: een grote verscheidenheid, versheid, kwaliteit, specialiteiten en de beste service. De sympathieke grootvader slentert met zijn kleinzoon door een filiaal van Real en geniet van herinneren uit zijn jeugd. Hij vertelt hoe zijn vader hem vroeger meenam naar de echte weekmarkt. Geleidelijk aan stelt hij vast dat Real al dat biedt wat er op de weekmarkt te vinden is. "We laten zien dat boodschappen doen bij Real als een bezoek aan de weekmarkt is. Niet zomaar een weekmarkt, maar de beste van Duitsland. Met vriendelijks vakhandelaren, seizoensaanbiedingen, lokale aanbiedingen en veel huisgemaakte specialiteiten biedt Real onder één dak boodschappen doen met emotie aan", aldus Dirk Koenigsfeld, marketingleider bij Real.
Publicatiedatum: